16 Mayıs 2016 Pazartesi

Şarkılarım

ÉDITH PIAF ~ Padam Padam


Édith Piaf tartışmasız en sevdiğim, sesine hayran olduğum şarkıcıların başında gelir. 19 Aralık 1915 Paris doğumlu şarkıcı,  yaşadığı dönemin en sevilen sanatçılarından biri imiş. Öyle ki 10 Ekim 1963 yılında Grasse'de hayata veda eden şarkıcı için mezarlıkta düzenlenen törende bulunanların sayısı 100.000’i geçmiş.

"Ünlü şarkıcı Charles Aznavour, Édith Piaf’ın cenaze törenini anlatırken 'İkinci Dünya Savaşı sona erdiğinden beri bütün Paris’in trafiğini tamamen kilitleyen başka bir olay yoktur.' sözleriyle durumu açıklamış.

Édith Piaf’ın son röportajından akla kalan cümleleri ise şunlardır:
   - Bir kadına öğüt verecek olsaydınız, bu ne olurdu?
    - Sev.
    - Bir genç kıza?
    - Sev.
    - Peki bir çocuğa?
    - Sev.

Édith Piaf’ın hayatına ve şarkılarına dair daha fazla bilgi edinmek isterseniz,  kaynak olarak kullandığım Vikipedi'yi ziyaret edebilirsiniz.


Sevdiğim ve ruhuma dokunan şarkısı öyle çok ki Kaldırım Serçesi'nin, hangisini ilk önce paylaşacağım hakkında kararsız kaldım. Bugün öyle güneşli ve keyifli bir gün ki Padam Padam dinlemek ruhumuza iyi gelir diye düşündüm 🎵🎶.

Herkese keyifli günler dilerim.

1 yorum:

  1. Merhabalar sizi yeni keşif ettim.Faydalı bilgi ile dolu olan blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil