16 Mayıs 2016 Pazartesi

Patihanım


Bakıyorum Tuğçik kendini tanıtmış çoktan. Hiç haber de vermiyor. Bazen beni kıskandığını düşünüyorum. Her neyse konumuza dönelim.


😺 Ben Patihanım. 8 Mayıs 2013 yılında Waibstadt'ta dünyaya geldim. 16 Temmuz 2013'ten itibaren ise Tuğçik ile yaşamaya başladım.

Çok şımarığım, evin bütün fertleri resmen bana aşık 😻. Ne istesem ikiletmeden yapıyorlar. Bir çok kedi kardeşime kıyasla çok şanslı olduğumu biliyorum. Yediğim önümde (mesela ödül mamaları, en sevdiğim hiç dayanamam) yemediğim arkamda (kuru mama hiç sevmem, yaş mamaya bile hayır dediğim olur arada ya da sık sık. Neden sadece ödül maması üretilmiyor ki Tuğçi 🙀). Söylemiştim çok şımarığım, ancak böyle alıştırdılar, benim en ufak bir suçum yok.

Onun dışında bahçede fare avlamak en büyük hobim. Ama avımı tam kuyruğundan patimle kavrayacağım esnada yakalanıyorum. Bugüne kadar 89  savaştan ancak 5 galibiyetle çıktım. Sonrasında hemen veterinere koşturup bana zorla ilaç içirdiler tabi. Artık daha dikkatli avlanıyorum 😸.

Tuğçik'e hiç güvenmiyorum. Eminim en şapşik, komik hallerimi ekleyecek buralara. İnstagram'dan alışkınım çünkü 😾. Siz yine de çok şeyetmeyin olur mu?

 



1 yorum:

  1. merhaba ahu hanım, bu güzel blogunuz sizsiz çok mahsun kalmış. lütfen gelin artık...

    YanıtlaSil