16 Mayıs 2016 Pazartesi

Kitaplığımdan


Hayatımız öyle yoğun, stresli ki, bazen kısa  bir mola verip ruhumuzu dinlendirmemiz gerekiyor.  İki  saniye kendimizi dinlesek, ruhumuzun sesine kulak versek zihinsel tüm yorgunluğumuzu da üstümüzden atacağız aslında. Ancak hayat öyle acımasız ki, bizleri sürekli içimize dönmekten alıkoyuyor.
Tam bu noktada kitaplar her daim yardımıma koşmuştur benim. Kendi dünyam ile tüm bağlarımı koparıp istediğim dünyaya doğru yelken açmamı sağlayan, yer yer kendimle hesaplaşmama sebep olan, çoğu zaman ise bilgi sandığıma yenilerinin eklenmesini sağlayan kocaman kelimeler ülkesine sıkça kaçamaklarda bulunuyorum.
İstiyorum ki bu kaçamakları beraber yapalım! Okudukça büyüyelim, hırstan uzak, tertemiz bir dünyada yolculuk yapalım. 
O halde bir sonraki düşler aleminde karşılaşmak üzere 😊.





4 yorum:

  1. Kaybetttiğimiz bir benliğin sancısını yaşayan bizler için kitaplar gerçek dünyadan kaçış değil, bu dünyaya farklıklarımızla güzellik katacak klavuzlarımızdır bence... Ancak yazarın naif bakış açısına da saygıyla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap dışında var mı bişey bildiğin?

      Sil
    2. Kitaplar ya da daha geniş kapsamlı düşünelim sanat dışında var mı bir şey bildiğimiz? Eğer kastettiğiniz hayat ise küçüklükten beri yazları çalışıyorum ve en kötü semtlerde oturdum. Keşke benim gibi, yaşadığım veya çalıştığım yerdeki insanların bildikleri ve hatta sizin bildiğiniz bir şey olmasa "Kitap" dışında... Not:Eğer sorunuzu yanlış yorumladıysam, bu yorumun sorudan sonraki kısmını maruz görmenizi dilerim.

      Sil